נתניהו לשר ההגנה: "אסיסי אמר שהיחסים בנינו חזקים מאי פעם"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לשר ההגנה: "אסיסי אמר שהיחסים בנינו חזקים מאי פעם"

    שר ההגנה של ניו-זילנד נפגש עם ראש הממשלה בלשכתו בירושלים, במהלך פגישתם סיפר שר ההגנה על שירותו הצבאי באזור והתקדמות המדינות מאז. נתניהו ביקש משר ההגנה כי מדינתו תכלול אנטי- ציונות כאנטישמיות

    נתניהו בפגישתו היום צילום: קובי גרשון לע"מ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם שר ההגנה של ניו זילנד רון מארק, בלשכת רה"מ בירושלים. בפגישה אמר נתניהו: "יש לנו יחסי ידידות טובים עם ניו זילנד ואנו רוצים להעמיק אותם אף יותר בכל התחומים: בכלכלה, בביטחון ובדיפלומטיה".

    שר ההגנה של ניו זילנד מארק סיפר על שירותו הצבאי באזור: "הייתי כאן במסגרת שירות צבאי בשנת 1982 וטוב לשוב לכאן. אני מבין את רמת הפסימיות והסקפטיות שהיו בזמן מנחם בגין, ג'ימי קרטר ואנואר סאדאת, וראה היכן אנו נמצאים 37 שנים לאחר מכן".

    בתגובה לדבריו, הזכיר נתניהו את דברי נשיא מצרים: "הנשיא א-סיסי אמר שהיחסים בין ישראל למצרים חזקים מאי פעם".

    שר ההגנה השיב לראש הממשלה: "אפשר להבין מהתחייבותנו שהתחילה כבר ב-1954, אז ניו זילנד לקחה פה תפקיד ותרמה לקידום שלום ויציבות דרך האו"ם, ושוב ב-1982 בכוח המשקיפים הרב-לאומי, שאנחנו עדיין כאן, ונישאר כאן כל זמן שתרצו".

    photo_2019-01-27_18-59-33

    בהמשך דבריו הזכיר ראש הממשלה את ציון יון השואה היום ברחבי העולם: "אני בטוח שאתה יודע שהיום הוא יום הזיכרון הבינלאומי לשואה וחשוב שנבין את מעמדו של העם היהודי".

    נתניהו תקף את האנטישמיות החדשה ואמר: "ההתקפות העיקריות נגד העם היהודי כיום הן התקפות נגד המדינה היהודית והניסיון לעשות דה-לגטימציה לעצם זכותו של העם היהודי למדינה משלו. זה נקרא אנטי-ציונות, שהיא הצורה החדשה של אנטישמיות. אנו מבקשים לא רק מכל ידידינו, אלא גם מכל מדינה הגונה, לכלול אנטי-ציונות תחת ההגדרה של אנטישמיות, וגם מכם אני מבקש זאת".

     



    0 תגובות